Google
 

Jumaat, Ogos 20, 2010

awal2 pagi lagi dh serabut

Allooo all..morning,hehe..hmm,aku skrg ni ada kat ofis..adei,awal2 pagi lagi dh bikin serabut pala otak..
mana taknya,orang2 atas suma dah mintak corporate design yg diorang sruh design ari tu..minggu lepas dh present dh,diorang puas ati..but at last diorang suruh work on it lagi..nk kena edit lagi la,aisey..skali dh buat,yang tu je la hasil yang terbaik..ni nak edit2 balik,adjust2 skit..blank pala otak cmni..rasa mcm nak buat lain je,tapi xda idea plak..aarrgghh,idea please come to papa :)  But its ok,aku try la edit tengok camna..kalo ok,ok la..kalo x ok,x ok la jawabnya..haha..haa,untuk korang suma,ni aku tunjuk pic corporate design aku untuk department Pusat Teknologi dan Pengajian Media di USM..korang nilai la sendiri ek cmna,antara 3 tu..
Actually ada bnyak,tapi aku amik mana yang aku rasa leh bleh blah je la..haha..


antara logo corporate design aku










1 ulasan:

  1. wawah...semoga berjaya ye...and smoga logo tu terpilih...senang la nti owg belah ni xyah wat design baju dh..heheheheh (^¸^)

    BalasPadam