Google
 

Isnin, November 29, 2010

Dilamun Rindu

jom2 layan lagu ni..memang best giler...

Mengapa ketika bila aku sendirian,
Terkenang kenangan waktu kita bersama,
Pilu rasa hati bila engkau tiada disisi..

Indah waktu itu bila engkau disampingku, 
Seakan dunia milik kita berdua,
Kini kau tiada hanya aku dilamun rindu..

Mengapa kau menghilangkan dirimu,
Katakanlah salahku,
Sehingga kau hancurkan hidupku..wooo...

Berikanlah kesempatan,
Untuk aku menjelaskan,
Agar engkau kan fahami,
Apa yg telah terjadi,
Tak perlu kau meragui,
Ketulusan hati ini,
Kerna aku disalah mengerti..

Tidak pernah pun terlintas,
Untuk aku menduakan,
Kerna ku telah berjanji,
Cinta kita kan abadi,
Tak perlu kau mengkhianati,
Cinta yang luhur dan murni,
Diatas tohmahan orang lain..

Indah waktu itu,
Bila engkau disampingku,
Seakan dunia milik kita berdua,
Kini kau tiada hanya aku dilamun rindu..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan